مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-14اقتصادي

فارس من| فرار مالیاتی شرکت ها را با ابزارهای مختلف بررسی می کنیم


مدیرکل دفتر مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی در مورد پویشی مبنی بر کتمان درآمد برخی شرکت های بورسی، گفت: در صورتی که چنین چیزی وجود داشته باشد، - وحید عزیزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد پویشی مبنی بر اینکه برخی شرکت های بورسی به کتمان درآمد می پردازند، گفت: در صورتی که چنین چیزی وجود داشته باشد، جزو موارد فرار مالیاتی است که به صورت ویژه رسیدگی می شود.

وی افزود: گزارش هایی که به صورت مصداقی واصل می شود یا قرائنی که مبنی بر فرار مالیاتی است، با ابزارهای مختلف بررسی می کنیم و در صورت احراز فرار مالیاتی در شرکت های بزرگ که با روش های پیچیده انجام می شود، اقدام به بررسی دقیق صورت های مالی می کنیم.

مدیرکل دفتر مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی در مورد اینکه آیا شرکت های حاضر در بازار سرمایه که شفافیت بیشتری دارند، امکان فرار مالیاتی دارند، عنوان کرد: به هر حال شرکت های بزرگ در همه جای دنیا روش هایی به کار می گیرند که از دادن مالیات فرار کنند، اما با ابزارهای مختلف آنها را شناسایی و تلاش به وصول مالیات قانونی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس برخی مخاطبان سامانه فارس من بل ثبت پویشی با عنوان مالیات حقوقی های بازار سرمایه افزایش یابد خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فرار مالیاتی شرکت ها را با ابزارهای مختلف بررسی می کنیم

فارس من| فرار مالیاتی شرکت ها را با ابزارهای مختلف بررسی می کنیم